HTML

rea meneh

dolgok

Friss topikok

  • Yamashita: gáspárbéjja,Rá Dios, kötözködő! Azt ajánlom tanulmányozzátok Kiszely István professzor,Akadémikus ... (2009.06.30. 23:42) Szlovákot a magyar tengerbe!
  • Stay_TRUE: @Eritreai: De valamikor el kell kezdeni, és eljött az idő, ha nem akarunk polgárháborút!! Egyébké... (2009.06.11. 16:37) Ki tehet a Jobbikról?

Linkblog

Ki tehet a Jobbikról?

2009.06.09. 01:00 reameneh

 „Úristen, de ciki!”, „nem tudom elhinni”, „szégyen magyarnak lenni!”. Ilyesmiket küldözgetnek egymásnak a fészbukon meg sms-ben meg mindenfelé azok, akik most meglepődtek.

Pedig sok csodálkoznivaló nincs. Ha a kormánypártnak és főleg külső támogatójának az ország jelenét, pláne jövőjét érintő egyik legfőbb - és épp elég sokak által naponta tényleg érzékelt - problémahalmazról, a cigányság kérdéséről az egyetlen érdemi mondanivalója az, hogy aki ezt szóba hozza, az szélsőséges és rasszista, akkor lesznek is szélsőségesek és rasszisták. Ha már egyszer ilyen nagy igény mutatkozik rá. Aztán majd ők sorolják a saját megoldásaikat.
Ehhez jön még a folyamatos árpádsávozás, gárdistázás, szélsőjobbveszélyezés, vagyis a folyamatos média-(meg még ki tudja milyen) támogatás, aztán már lehet is csodálkozni.
Meg meglepődni azon, hogy nem ér el 5 százalékot egy olyan párt, amelynek - és akkor most a kormányzati teljesítményről és a pártönfinanszírozásról ne is beszéljünk - fontos egy-két kiválasztott kisebbség és egy-két emberi jog protezsálása (ez eddig helyes), csak olyan alapvető liberális értékekről (emberi jogokról) feledkezik meg, mint a magántulajdon és -birtok védelme, a személyes biztonsághoz, a zavartalan élethez fűződő jog meg hasonló apróságok.
A mostani eredmény egyébként remek alkalmat nyújt arra is, hogy a maroknyi maradék fletóista is végképp leszámoljon azzal a legkésőbb 2006 ősze óta nyilvánvaló hülyeséggel, hogy Gyurcsány valaha is a szocik megmentője, a baloldal megreformálója, önbecsülésének és hitének visszaadója lett volna.
Az MSZP negyedikbélája.
A szélsőjobbé, az tényleg ő volt.
Vagy 2009-ben azért lenne Jobbik meg magyargárda, merafideszkivetteazembereketazutcára? Azért, nyilván.
Csinált sok baromságot Orbán is, persze. Voltak itt remek kis polgári körök, másfélmilliós tüntetések, egyatáborozások, hasonlók. Viszont ha valakinek, hát nekik pont nem hiányzott egy ilyen, ilyen - legalábbis most - erősnek tűnő alakulat.
Hogy a Jobbik önálló formációként képviseli a radikáljobbot, még jól is jön egy regionális összehasonlításban is erős, EU-párti, kormányzásra készülő, de folyamatosan a szélre kacsintgatással vádolt pártnak. Biztos, hogy a Fidesz eddig az első lépcsőig el is jutott a gondolkodásban.
Az viszont, hogy az ifjú farkasok behatolnak a Fidesz vadászterületére, és csalódott balosok tömegét terelik el Orbánék orra elől, már casus belli.
Nem beszélve arról, hogy a majdani Fidesz-kormánynak - és főleg az országnak - egyáltalán nem mindegy, hogy szükség lesz-e valakire koalíciós partnerként vagy külső támogatóként.
Ha viszont az EP-választás eredménye nagyjából az országgyűlésin is megismétlődik, a Fidesz igazi „centrumnéppárttá” válik. Balra is ellenzék, jobbra is ellenzék: nagyjából ugyanakkorák.
Az igazán kínos az lesz, amikor a Fidesz-kormányból törvényszerűen kiábrándulók is elkezdenek majd új nyájat keresni.

333 komment · 6 trackback

Címkék: választás mszp fidesz szdsz jobbik ep

A bejegyzés trackback címe:

https://reameneh.blog.hu/api/trackback/id/tr771171606

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Abszurdisztán 2009.06.09. 13:45:51

Történelmi fordulat? Nyugodtan kijelenthetjük, hogy legszebb álmainkat is felülmúló jobboldali sikert hozott az EP-választás, az SZDSZ zseniálisan rossz szereplése felett érzett kárörömöt pedig talán még most sem sikerült ép ésszel feldolgozni

Trackback: Meister szösszenetei 2009.06.09. 13:44:03

Ez egy értelmes írásNem sok ilyen szokott megjelenni az index.hu címlapján, ez most valahogy átcsúszott a cenzúrán. „Úristen, de ciki!”, „nem tudom elhinni”, „szégyen magyarnak lenni!”. Ilyesmiket küldözgetnek egymásnak a fészbukon meg sms-ben me...

Pingback: Meister szösszenetei » Ez egy értelmes írás 2009.06.09. 13:43:57

[...]élethez fűződő jog meg hasonló apróságok. Teljes bejegyzés itt. [...]

Trackback: Kötöttségek nélkül 2009.06.09. 13:31:40

Inkább vissza a kómábaHa Toller László a majdnem napra pontosan három évvel ezelőtti balesete után hirtelen magához térne, egy alapos körülnézés után azt hiszem a zártosztályon kötne ki. Felfoghatatlan lenne számára az az eszméletlen változás, ami ez alat…

Trackback: SZENZOR 2009.06.09. 12:08:34

Kurucvirtus reloaded Mottó: "Aki háborút kezd, először ásson két sírt." "Fiad nem csak a te fiad, hanem a kor gyermeke." (Konfuciusz) Kedvem lenne azzal foglalkozni, miképp lehet az, hogy a 6-8%-ra taksált cigány társadalom mindössze 0,5%-kal bírta mega…

Trackback: dolgok 2009.06.09. 12:08:03

JobbikA jobbik európai értelembe munkahejfetisiszták, mer amig mi türelmessen kivárjuk, hogy eggy minőségi álásajállattal keressenek meg benünket a krimóba, addig a jobbik minden munkát válogatás nélkül elválalnak, tekintet nélkül annak minőségtartalmára.…

Trackback: Ficere Ödön hírei 2009.06.09. 11:32:27

A tét nélküli választásA Jobbik szavazók egy jelentős csoportja olyasmit érezhet most, mint a réten gyufázó gyerekek, amikor kigyullad a trágyadomb. Ami az előbb még jó szórakozásnak tűnt, az hirtelen nagyon félelmetes lett. Hiába locsolják, semmi nem seg…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HuNReal 2009.06.09. 15:13:09

@Legelő Őse: Az utolsó bekezdést remélem viccnek szántad, mert ha komolyan gondolod, akkor nagyon gyorsan kezdjél el olvasni és ÉRTELMEZNI, mert az ilyen sületlenségekkel saját magad járatod le. Már nem előttem, mert engem nem érdekel. A hozzászólásom csak egy tanács... :)

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.06.09. 15:13:41

@Muad\\\'Dib: Hát hozzám közelebb áll Izrael politikája, mint a Jobbiké. (Jó, a zsidók radikálisabbak mint én, de az elv maga, ami szerint működik az állam az jó.)
A Jobbik azért messze nem jobboldali, legfeljebb a rendpártiságban.

@Stay_TRUE: Semmi. A zsidók kitalálták, hogy utáljuk őket, és meg akarjuk holokausztolni az összeset.
Ezt axiómaként kezelik, innentől már csak bizonyítékokat KELL szerezni.
Ha nem lenne árpáccsáv akkor lenne más (turul, Szent Korona, Magyarország kontúrja, OV létezése, akármi), ami egyértelműen bizonyítja, hogy mind kriptonáczik vagyunk.

"Annyiban tán igazuk van a tiltás támogatóinak, hogy a Jobbik nem történész-vitaként kezeli a kérdést. AZ ugyanis nem érdekelne senkit."
A Jobbik nem foglalt ebben a kérdésben állást, csupán ugyanazt mondta mint a TASZ. Engem egyébként (, tényleg csak történelmi szempontból) érdekel a dolog.

Muad\\\'Dib 2009.06.09. 15:15:38

@Nathan D'Xantine:
A nemzeted megvédéséhez nem kell különösebben bikának lennie egy országnak. Ott van pl. Szlovákia a maga 5,5 milliós lakosságával, ráadásul ebből is több, mint félmillió magyar. Érdekes mégsem omlottak össze, ahogy azt a szadesz közeli szocionológusok megjósolták. Sőt, kissé beelőztek minket, mint külpolitikailag, mind gazdaságilag.
Szerinted mekkora respektje van egy olyan nemzetnek melynek a külügyminisztere mindenkinek a seggét nyalja, nehogy véletlenül ellenkeznie kelljen? Megmondom, semekkora.

Mindfield 2009.06.09. 15:16:48

"Azért lenne Jobbik merafideszkivetteazembereketazutcára? "

Igen, meg azért mert fletó elqúrta.

Thyb 2009.06.09. 15:16:53

@TaTa86.: hmmm, igazad van, lehet, hogy itt is azt kellene csinálni a romákkal mint amit a zsidók tesznek a palesztinokkal. Bekeritjük őket egy fallal, táborokba zárjuk őket, amelyiknek van munkája azt átengedjük, ha viszont valaki átdob 1 követ a falon akkor a fél telepet eldózeroljuk. Nos erre a szintre még a Jobbik sem jutott el, de fel kéne vetned, és ha bejutnak tuti lesz egy miniszteri széked.

cotti 2009.06.09. 15:17:28

@CyberPunK: A kettőt nem kellene összekeverni, néhány fogalom (nacionalizmus, sovinizmus, nácizmus) értelmét erősen kevered szerintem.

Olyan mértékben nacionalista vagyok, amennyire nekem jól esik, de én ezzel senkinek nem okozok semmiféle kárt, nem rekesztek ki senkit.

Hogy néhány fogalmat tisztábban lássunk, bemásolom.

Nacionalizmus: a nemzetek kialakulásának, a nemzetté válás folyamatának ideológiája. Legfontosabb jellemvonása a nemzet fogalmának előtérbe helyezése, az a nézet, hogy a nemzeti azonosság (nemzeti identitás) az emberi élet alapvető értéke, amely sokszor meg is előz minden más szűkebb és tágabb csoporthoz (például társadalmi osztály, párt, vallás) való tartozást, kötődést. A nemzetet a területi egység, a közös nyelv, kultúra és szokások, a közös mítoszok és történelem, valamint mindezek tudata jellemzi.

Sovinizmus: szélsőséges és irracionális, elvakult imádatot és elfogultságot jelent egy bizonyos csoport iránt, különösen, ha egy rivális csoport iránt érzett gyűlölettel párosul.

Nácizmus: elsősorban az Adolf Hitler vezette Nemzetiszocialista Német Munkáspárt (NSDAP) ideológiájára, illetve Németország 1933 és 1945 közötti Hitler-kormány időszakának politikájára utal. Jobboldali (nacionalizmus) és baloldali (szocializmus) ideológiák összedolgozásával egy új világnézet létrehozása.Stb. Stb.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.06.09. 15:17:30

@Legelő Őse: Talán mert ez a leggyakrabban használt zászló mind a 23 közül? Mert benne van több tucat település, és az ország, valamint állami szervek címerében? Talán mert az ország legsikeresebb időszakát jelképezi? Talán mert egy harcilobogó, ami jól kifejezi a radikálisok szembenállását a jelenlegi rendszerrel?

Na jó nem. Igazából ez a "3millió nyilas házmester országa". Mindenki náczi!

ThenSziaÓping (törölt) 2009.06.09. 15:18:42

@Nathan D'Xantine:

A jobbik csodát tett, és a felháborodás is ennek köszönghető.
Minden médiában Elhallgatták, sehova nem hívták be, lenácizták, nem volt pénze a plakátharcot bőven elvesztette.
És mégis 427.000 szavazat gondolom azért olyan dühös mindenki sok energiát öltek bele hogy elhallgattasák őket , de még így is ennyi:)

HuNReal 2009.06.09. 15:18:43

@Izmir: Nyugi! Nem bántalak! :)
Megértem, hogy békésebb típus vagy. Most is LENNE munka, csak büdös az. Büdös Wc-t takarítani vagy a földeken kapálni. Ki nem járt általánosért mit vár? Vezérigazgatónak beültetik? Van ott munka, de mit tegyen istenadta népe, ha közel 4 millát kapott, ha beígért 3 gyereket 6 éven belül..

Muad\\\'Dib 2009.06.09. 15:20:33

@TaTa86.:
"Hát hozzám közelebb áll Izrael politikája, mint a Jobbiké."
Véleményem szerint undorító egy nép az, mely a legnagyobb adakozójának és fegyverellátójának épületeit és embereit is képes lenne felrobbantani/megölni saját patkány céljai miatt. (lásd Lavon Affair). Ez a mentalitás hűen tükrözi azt az évezredes gyűlöletet, amit a gójok iránt éreznek. Ami a fajvédelmi politikájukat és azt a kitartást illeti, hogy kétezer évig minden napot úgy fejeztek be, hogy jövőre Jeruzsálemben, az valóban nem semmi. Ha itt is mindenki úgy fejezné be minden napját, hogy jövőre Kolozsváron, nem kéne 50 év, hogy ez vérontás nélkül megvalósulhasson...

CyberPunK 2009.06.09. 15:23:17

@cotti: Majdnem igazad van, de amíg úton-útfélén azt hallom, hogy azért Jobbik mert büdös cigányok + rohadt zsidók tönkrebasszák a gazdaságot + kurva anyjukat a Szlovákoknak, Ukránoknak, Románoknak, Szerbeknek addig talán nem kéne ennyire védeni őket. Oké, lehet, hogy maga a Jobbik nem egy náci párt (mondjuk ennyi erővel a Szadesz meg nem zsidó párt), de iszonyatosan sok degenerált, díszfasiszta azt hiszi, hogy már pedig az. Ez pedig veszélyes.

HuNReal 2009.06.09. 15:25:30

@CyberPunK: Akkor a Fidesz 60%-a is beletartozik? Ugyanis ennyi százaléka támogatja a fasiszta Magyar Gárdát...

FotelTroll 2009.06.09. 15:27:47

Kronologia jobbrol

1. A fidesz ledaralja a MIEP-et es Torgyit
2. Orban Viktor az utcara viszi az egy zaszlo-egy taborat
3. Az utcarol es mas iranyokbol megtamogatva a radikalis hangok onjarova valnak, es a Jobbik megszuletik.
4. A fidesz es a tobbi jobboldali part megegyezeseket es visszalepeseket eszkozol a jobbik fele.
5. Ezek utan mar nem tudnak mit csinalni "ellene", az EU-valasztasig az MSZP taktikajat kovetve szavazokat veszitenek es presztizst....

Kronologia balrol.

1. Gyurcsany Ferenc nem mond le Oszod utan, igy a radikalis hangulat feltuzelodik. Ez a Jobbiknak jo.
2. Kituntetik Gergenyit; joggal, vagy anelkul, ez is olaj a tuzre.
3. A gazdasagi valsag kezeleseben a felszinen elegge szarul mukodott a kommunikacio, Fleto utan az orokosodes is eleg gagyin sikerult.
4. Azota a 'nep'hez nem szol a minoszterelnok, mert o valsag-kezelo nem pedig emberarcu (ahogy lathattuk ezt a madarinfluenza eseteben, o is bukott mar milliardot meg a libatenyesztok is.)
5. A Jobbik gyuloletkampanyara "valasz" egy harmatgyenge mondanivalo nelkuli 'ne szavazz a szelsosegre' leragott csont, nem is jott be. Foleg, hogy a kiabrandultak nagy resze a Jobbikra szavazott.

Felelossege persze mindenkinek van, aki nem latta be, hogy IGENY van a radikalis valaszokra. Ezt Szili Katalin talan most belatta, legalabbis az ertekelesben beszelt kozbiztonsagrol meg ilyesmirol. De hat mi mar csak ilyen magyar modra csinaljuk. Ha mar eg a haz elkezdunk kutat furni...

bodonmaria 2009.06.09. 15:28:04

@Nathan D'Xantine: Kedves Nathan!

A cigányságról.
A cigányság több fázisban vándorolt el a Kárpát medencébe!
Nem az 1400 as vek volt az első. Folyamatosan jöttek. Könyves Kálmán volt az a királyunk, aki földeket, ártereket adott nekik, hogy műveljék meg, cserébe a termés az övék maradhat.
Ők úgynevezett kolóniákban éltek. És sok közülük kereskedő volt.
Egy adott helyen való letelepedésük szinte soha nem erőszakosan zajlott, hanem egy kis külön "pereputty"-ot létesítettek maguknak. Mivel az ő társadalmi és vallási felépítésük igen szigorú normákra épült és ma is, szinte soha nem asszimilálódtak egy adott néphez. Nem oldadtak be.
Megjegyzem, a cigányságnál matriarhális közösség uralkodik. A családfő mindig egy idősebb asszonyság. Úgymond övé az utolsó szó. Legyen itt szó házasságról, halálról, büntetésről.
A konyha. A cigányság NEM rendelkezik saját konyhakultúrával. Ők mindig ahol éltek, az ottani ételeket vették át és a saját ízlésükre alakították át.
Több esetben az országoknak hasznuk is volt belőlük, mivel a "koszos" munkát hajlandóak voltak elvégezni.
Viszont amikor az ország hadba lépett, akkor a katonakorú cigányférfiak is besorozódtak. A Dózsa féle parasztfelkelésben, az 1848-as szabadságharcban, a további jelentős csatáinkban a cigányok nagyon nagy szerepet játszottak, már ami a hadseregben betöltött szerepüket illeti. Az asszonyok katonaruhákat varrtak, stb.
Még tudnám mondani, de biztosan nem érdekel Benneteket.
Én csak egy történelem imádó vagyok.

Muad\\\'Dib 2009.06.09. 15:29:13

@CyberPunK:
Tudod, ha zsidó lennék, most röhögne a belem. Mert az érvelésed szerint, ha történetesen én meg a haverjaim tényleg tönkrebasznánk az országot, akkor sem kellene aggódnom, mert aki szólni merne, arra rögtön ráfognák a kis pincsijeim, hogy náci.
Olyan ez, mintha holnaptól Budaházy jelentetné meg az összes újságot Szlovákiában, aztán ártatlan arccal bejelentené néhány hónap után, hogy őt itt kizárólag a származása miatt kritizálják...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2009.06.09. 15:29:52

@Muad\\\'Dib: A magyar diplomácia úgy ahogy van egy rakás szar. Ez nem MSZP kiváltság. Orbán és Martonyi orra ugyanúgy a szarban landolt a román diplomaták fölénye okán, mint bárki másé.

Ez mindig is így volt. Sajnos.

A negatívum, hogy ma már nem lehet huszárrohammal kompenzálni a diplomáciai faszságokat.

De gondold végig Hercegem!
Szlovákia nem ügy mondod. Ó persze.
Kiszúrtad a legkisebbet és a leggyengébbet.
De ne feledd!
Ellenünk nem csak Szlovákia lépne fel!
Ott van Románia.
Horvátország talán nyugiban maradna, de Ukrajna nem. Elég nagy falat?
És ott van Szerbia meglehető harcedzett alakulatokkal.
Gondolod minket támogatna valaki?

És menj tovább!

Itt az Orbán szöveg amitől kedves szomszédaink szívrohamot kaptak.
Rögtön beleugattak a dologba a csehek és a németek(!) is... Nem a mi oldalunkon...

Mit akarsz? Autonómiát felvetni?
És az erőre akarsz alapozni az ész helyett?
Csúnyán fogunk járni Atreides!
És akkor hol van még a határkorrekció!

CyberPunK 2009.06.09. 15:30:19

@HuNReal: Igen, beletartozik. Az én véleményem az, hogy erről nem az emberek tehetnek. A csürhe az csürhe. Szeretjük a felvonulásokat, szeretünk ideológiákat követni, a többit meg rábízzuk a vezetőkre. Ezért volt annyi diktátor a világtörténelemben. Nézd meg hány hangzatos ideológiát követett a nép, hogy elüldözze az eddigi ellenséget, és eddig hányszor lett jobb a világ? Egyszer sem, csak az átmenet volt sokkal szarabb.

CyberPunK 2009.06.09. 15:32:39

@Muad\\\'Dib: Mondok egy jobb viccet. Mióta világ a világ azóta a kékvérüek basznak szét mindent és max a kirakatot lehetett kiseperni, valahogy mindig ugyanaz a réteg maradt a toppon. Ez már inkább elgondolkoztató, nem? :)

Muad\\\'Dib 2009.06.09. 15:33:38

@Nathan D'Xantine:
Az erőre alapozás, nem egyenlő a háborúval. A szlovákokat megjegyzem szinte az összes szomszédja utálja. Mégis ezerszer keményebben kiáll az érdekeiért, mint mi.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2009.06.09. 15:34:32

@TaTa86.: a valóság sokkal prózaibb...korábban csak hungaristák rendezvényein volt divat...ők is ott voltak a nagy tüntetéseken,hozták a zászlót... aztán ebbe belekötött a mainstream politika, és a szélsőjobb már csak azért is megvédte, magáévá tette....sztem ilyen egyszerű...ezt valóban médiának és a két nagy balfasznak köszönheti a szélsőjobb

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2009.06.09. 15:34:46

@Izmir: Én Könyvesről nem tudok, és nem is tartom valószínűnek.
Tudtommal Zsigmond idején futottak be a saját fedősztorijuk szerint a török szultán elől menekültek, vagy Krisztus ítélte őket örök vándorlásra, stb.
Kálmán idejében még Kelet-Róma volt a domináns a térségben.
Kétségtelen tény, hogy ezek az infok a Tolnai lexikon 1910-es kiadásának szócikkéből valók.
A Könyves Kálmános dolog tehát érdekelne.
Hivatkozások, miegymás...
Eleinte török kémeknek tartották őket, ez is inkább Zsigmond korára utal.

Stay_TRUE 2009.06.09. 15:37:37

@LegelőŐse:
Ne a wikipédiával gyere.. Ez nevetséges.
Az árpádsáv használata nem elsődlegesen a hungaristákhoz és Szálasi nevéhez kötődik, hanem a Turul-Árpád-ház dinasztikus jelképe. Akkor miért kell elvenni azt, ami magyar, a miénk, mindenkié, aki "magyarnak vallja magát" ??? És miért áll még ötágú (vörös) csillag Budapest egyik főterének közepén? Hol itt a jogegyenlőség? Ezt te korrektnek tartod?

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2009.06.09. 15:37:47

@Muad\\\'Dib:
Ha az össze szomszédja utálja mondd el nekem a csehek miért melléjük álltak a fenti kérdésben, noha Orbán kivételesen tényleg nem mondott semmit ami hepciáskodni kellett volna?

Hát milyen erőre gondolsz? Kultúrfölény? (Nézz már körül itt a blogban!)
Gazdasági újragyarmatosítás? Nekünk szabad?
Vagy mégis mire?
Mert ugye azt megtárgyaltuk, hogy a diplomáciánk nulla...

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.06.09. 15:39:28

@Nathan D'Xantine: Ukrajna miért is lépne föl ellenünk?
Azt egyébként tudtad, hogy Romániának jelenleg is területi követelése van Ukrajnától?

Szerbia meg nagyon nem menő, nem véletlen hogy kicsinálták őket. Inkább az a röhej, hogy még a primitív buckalakó albánok is komoly területet szakítottak belőlük, mi pedig még egy rohadt kulturális autonómiát sem tudtunk kiharcolni...

"És az erőre akarsz alapozni az ész helyett?"
LoL! Mert eddig ésszel csináltuk vagy mi? Az erő semmit nem ér ész nélkül, de fordítva is igaz. Márpedig náluk már az erő szóra is New Yorkig elhallatszó libsi sikoltozás a válasz...

cotti 2009.06.09. 15:40:10

@CyberPunK: Ezt így kollektíven nem hallhatod, hivatalos Jobbikos helyekről biztosan nem.

Bűnöző cigányokról hallhatsz, akiknek aránya bizonyos bűnelkövetési szegmensekben magasan meghaladja más népcsoportokét, akiknek bűnelkövetési módja jól megkülönböztethető másokétól. Stb.

Nem hallhatsz hivatalos helyen 'mocsk*s zsidókról' (bocsánat, csak az érzékeltetés kedvéért és nem a csoport megbélyegzéseként írtam!), hanem nemzetközi nagytőkés csoportról, bankárkasztról, melyben a zsidók száma nagyon felülreprezentált, akik közösséget alkotva, összetartva (ld. még: hevrosz) mozgatják a pénzvilágot, valljuk be, nem mindig a kisemberek, nemzetek előnyére. Ennek létezéséről és milyenségéről persze lehet vitatkozni, de nem hisztérikus hangnemben.

A többségnek nem 'Kalányos Béla' kőművessel vagy 'Kohn Manó' kiskereskedővel van baja.

Aki a fentieket egyenlővé teszi kollektíve a cigányokkal-, zsidókkal, az tényleg degenerált, itt visszatérhetünk az általánosítás kérdéskörére, amit Te kedvelsz, én nem. Van ilyen ember is, de ilyet a Jobbik programjában nem olvashatsz. Ez az egyének saját hülyesége, nem pedig a párté.

Szerintem az általad kedvelt általánosítás veszélyes és nem a csoportok bizonyos szegmensei elleni fellépés vagy vita, problémafelvetés.

bodonmaria 2009.06.09. 15:40:42

De a cigányság nem csak Anadólia felől érkezett ebbe a térségbe!
Több ág van. És az mind másfelől jött. Sokan manapság a Kurdokkal tartják őket azonosnak, ami azonban nem teljesen igaz.
Egyébként ebbe a térésgbe akkoriban bulgárok is érkeztek szép számmal, akik szinte az egész Dunai árteret a cigányokkal együtt megkapták.

CyberPunK 2009.06.09. 15:42:08

@Stay_TRUE: Nézd, ez már szarkavarás, méghozzá magasfokon. Lazán ki lehet magyarázni, hogy azért ez, mert Árpád meg izé. A bakancsba tűrt gyakorló is csak amolyan divatos cikk, a fehér fűző hozzá meg csak azért van, mert a fekete elszakadt, és nem volt más. Persze, kimagyarázható a bíróságon. De attól még tisztában van vele mindenki, hogy itt most mit is látunk. Tudom, rohadt cionista cipőfűzőgyártók, hát nem tömegesen mennek tönkre a fekete fűzők. :D

Kivlov 2009.06.09. 15:42:52

Miért baj, hogy a Jobbik 15%-ot kapott??? Az is baj volt nemrég, hogy kétpártrendszert jeleztek a közvéleménykutatások. Most van 4 a küszöb felett (ilyen részvételnél). Hol itt a gáz? Előre Jobbik!!!

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2009.06.09. 15:43:26

@Stay_TRUE: én csak válaszoltam hogy miért zavar egyeseket....nem írtam azt hogy vörös csillagot akarok látni...mindenki tudja hogy milyen régi zászló, de nyugi, azt is tudja mindenki hogy mi most a valódi üzenete...hazánk zászlója a trikolór!

CyberPunK 2009.06.09. 15:44:47

@cotti: Csak ne kerüljön az egész mögé egy diktátor. Egy megalomán faszkalap rendesen megkavarhatja a dolgokat. Hihetetlenül nagy felelőség vana jobbikon, és a történelem azt mutatja, hogy biza ilyen helyzetek bevonzzák a szart a ventillátorba.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.06.09. 15:45:27

@Legelő Őse: Lehet, hogy az a baj, hogy leszartam egy néhányszáz zömében frusztrált prolikból álló hihetetlenül jelentős szubkultúrát és fogalmam nem volt róla, hogy miket hordozgatnak.

Én az Árpád-sávos zászlóval a Kossuth téren találkoztam először, és akkor tisztességes gazdák kezében volt, akik többször is elmondták a vádakra, hogy semmi közük a hungristákhoz sem nekik sem a zászlónak. A mainstream itt kötött bele, pedig köze nem volt a nácikhoz. Ugyanúgy ahogy belekötött a turulba, a Szent Koronába, Magyarország kontúrjába, nevetségessé (akarta) tette(ni) a tarsolylemezt, a nemezsapkát, minden 1000 éves nemzeti jelképünket!

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2009.06.09. 15:45:51

@Stay_TRUE:
Miért? Az árpád sáv be volna tiltva? Vagy mi?

A Turul-ház jelvénye a turul.
Hadilobogója vörös, rajta fekete turul.
"Árpád-sávot" András használ először. Árpád csak nézne rá, hogy mifene ez?
I.István lobogója is vörös. Talán kettős kereszttel.

És meg ne magyarázd nekem, hogy a szélsőjobb az Árpád-ház miatt lengeti az Árpád-sávosat!
Tudod mit?
Ha gondolod megpróbálhatod elmondani, hogy vajon az Árpádok melyik politikai gondolata ihleti meg őket...

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2009.06.09. 15:47:22

Ki tehet a Jobbikról?
Költői kérdés? ;)
A maszop/szadi tolvajbanda!

cotti 2009.06.09. 15:50:31

@CyberPunK: A Jobbiknál nem beszél senki diktátorról. Ez alapján tarthatnál bármelyik oldaltól, hiszen szinte minden politikai irányzat adott bőven diktátorokat a világnak...gondoljunk csak Sztálinra és Hitlerre, hogy mindkét oldal szélsősége reprezentálva legyen...

Az viszont igaz, hogy gazdasági válságok idején ennek veszélye nő, a történelem bizonyította...de ezt nem kötném egyetlen párthoz...és itt Európa közepén most teljességgel valószínűtlennek tartom.

Annyi más valós gond van ebben az országban, amitől félni lehet, nem kéne egy diktátor szellemképétől...

Szerintem persze.

CyberPunK 2009.06.09. 15:52:59

Mivel lassan mennem kell ezért még egy utolsó gondolat az egészhez. Ti komoly elhiszitek, hogy azok a csoportok, akik hihetelenül magas intelligeinciahányadossal karöltve úgy lopják szét az országot, hogy gyk senki sem tud/tesz ellene semmit nem látta azt a folyamatot, hogy jön a Jobbik? Ha viszont előre látta, hogy jön a Jobbik, akkor miért nem tett ellene? Elég lett volna pár nagyon látványos cigány elítélése, hozzá karöltve a rendőrség megerősítése, BTK szigorítása. Így viszont már jön az a kérdés, hogy nekik miért jó a Jobbik? Sajnos ezt én sem értem, de az az érzésem, hogy itt nagyon sok ember van megvezetve, aminek a végét mi, Magyarok isszuk meg rendesen. :(

cotti 2009.06.09. 15:55:59

@CyberPunK: Ennél ez sokkal összetettebb kérdés és kár, hogy Te ezt csak ennyire szűkíted le.

Stay_TRUE 2009.06.09. 15:57:09

@Xantine:
Az árpádsáv mai üzenete: visszatérni a gyökerekhez, a szuverén, erős magyar állam visszaállítása, az ősi hagyományok és elődeink tisztelete. Nekem és azoknak, akik már sokszáz éve itt élnek velünk.

Amúgy ha nem tudnád, felmerült a bal oldalon, hogy szeretnék betiltani a lobogót, sőt, egyeseket a Turul is zavar és ez irányban már a XII kerületben bontást is elrendeltek, de úgy tudom egyenlőre felfüggesztésre került. Továbbra is azt kérdezem, hol itt a magyarság tisztelete, hol itt a korrektség? Sehol, így ez esetben az ellenkező oldalról sem várható el ugyanez.

mani07 2009.06.09. 15:58:01

lehet,hogy lemaradtam valamirol, de sem Ukrajna, sem Horvátorság, sem Szerbia nem tagja az Unionak. Igy az o véleményuk ejnye-bejnye lehet. Szlovákia eu kepviseloinek szama 13, Románia 33. Franciao a legnagyobb ott Sarkozi pártja nyert elsopro tobbseggel, ami egyébként nem kulonosebben liberális nézeteirol híresdult el. A briteknel is becsorogtak a szélsojobbosok. Ott ezzel az eredmennyel ez a szam sokkal nayobb es veszélyesebb arányú,mint nálunk. Ja, és milyen az angol náci? Jobb, mint a magyar? Bizarr...

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.06.09. 15:59:05

@Nathan D'Xantine: A kettős kereszt Nagy Lajos pecsétjén volt...

"És meg ne magyarázd nekem, hogy a szélsőjobb az Árpád-ház miatt lengeti az Árpád-sávosat!"

Attól, hogy nem bírod felfogni, attól még így van. (Rendben a népszerűségében benne van, hogy mindig mikor lobogni látom, Gusztos fején egyre dagadó erekre gondolok és ez jóérzéssel tölt el... Szóval benne van az "ellenségem ellensége a barátom" megfontolás is.)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2009.06.09. 15:59:13

@TaTa86.:
"Azt egyébként tudtad, hogy Romániának jelenleg is területi követelése van Ukrajnától?"
Hogyne. A régi jó Besszarábia téma. Romániának MINDEN szomszédjával van területi vitája.
Igaz egyik sem éri el a hivatalosság szintjét. Ahogy nálunk sem.

"Szerbia meg nagyon nem menő, nem véletlen hogy kicsinálták őket. Inkább az a röhej, hogy még a primitív buckalakó albánok is komoly területet szakítottak belőlük, mi pedig még egy rohadt kulturális autonómiát sem tudtunk kiharcolni..."

A NATO, konkrétan az USA nyomta le őket.
Az albánok nem primitív buckalakók, de a szerbek csúnyán megverték és elkergették őket. Erre a "humanitárius katasztrófára" csapott rá az USA.
Persze ha gondolod követhetjük az albán példát.
Keress pár ezer embert aki fegyveres harcra vállalkozik a kinti magyarokért, és nem csak addig terjed neki, hogy "Magyar Ellenállás" matricákat nyal ki a falra idehaza. Ők szépen lövessék le magukat, az ellencsapásban vesszen oda több százezer kinti magyar, meneküljön ide mindenki a szomszéd országokból. Aztán meglátjuk hogy a világpolitikai klíma olyan-e, mint Koszovó esetében volt. (Nem olyan)

Aha... És a hősöket az oly sokszor lefitymált (szó szerint) 5% libsi sikítása blokkolja mi? Istenem...
Ez annyira fájdalmas... Ne csináld már!

Az meg hogy eddig nem ésszel csináltuk szerinted azt jelenti, hogy meg se kell vele próbálkozni?
Miközben leng vadul az Árpád sávos, a lengetők gondolhatnának III. Bélára, aki bizáncban nevelkedvén megtanult nem keveset a hatalmi harcok művészetéből.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2009.06.09. 15:59:19

@TaTa86.: érdekes - én pont fordítva érzem...hogy a szeretett igazán magyar jelképeink szét lettek baszva, és ki vannak sajátítva egy szélsőséges fröcsögő rasszista, revizionista 5% számára....nekem ez a rossz....a nemzeti jelképeinkért nagyon kár hogy egy pár százaléknyi szélsőségest hivatottak kiszolgálni és kellemetlen érzéssel eltölteni sok amúgy a hazáját szerető magyart...szerintem ez baj!!

cotti 2009.06.09. 16:00:27

Húzok, még annyit végezetül, hogy mindenki (aki tudja) aki pro és kontra érvelt itt hallgassa meg ezt:

www.youtube.com/watch?v=dl5T6iFEqQ0

Ha ezt a többség érti, attól függetlenül, hogy mit írt, akkor nagy baj azért nincs.

Eritreai 2009.06.09. 16:02:58

@CyberPunK:
Börtönlakók 95%a sztem belőlük áll...

Az egész ország beteg, tüneti kezelés nem segít (lásd Jobbik betiltása), itt az okokat kell megszűntetni. Nem lehet a cigányokat sem kiírtani vagy kitoloncolni, de szociális hálóval cigánytenyészetet sem lehet létrehozni.
Azt is észre kell már venni, hogy zsidózni már unalmas. Vannak megélhetési zsidók, persze, de a többségüket senki nem is ismeri. Erre fogni mindent. SzDsz sem zsidó párt, undorító hogy beépítette a kampányfilmjébe ezt is...
Csőcselék hordák meg szerintem ártanak bármelyik pártnak, a Jobbiknak is. Rendőrautót vagy TV székházat felgyújtani nem hazafias dolog.
Holocaust tagadni, szálasit éltetni meg vagy provokáció, vagy elmebeteg dolog.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2009.06.09. 16:03:51

@TaTa86.: Szóval? Az Árpádok melyik politikai gondolata? Vagy a válaszadás képessége belőled is hiányzik?

A kettős kereszt II. András király korában tűnik fel először. Pecséten. De én nem pecsétről beszéltem.
István vagy sima vörös lobogót használt (komcsi), vagy a kettős keresztes vöröset.

mani07 2009.06.09. 16:04:10

Diktátor nemcsak úgy lehet valaki, ha elnyomja az ellenzéket, esetleg vérpadra kuldi, de úgyis, hogy gorcsosen ragaszkodik a vélt hatalomhoz, amit megszerzett, mindegy neki, hogy mi az orszag érdeke, mert az egyeni erdekeit elotérbe helyezi, és kiszolgálja a saját szuk bázisát. Igy szulettek meg a fent emlegetett diktátorok is. Mind ragaszkodtak a megszerzetthez, és csak a szuk metszetu gondolkodasuk irányította oket.(Válsztassal kerult a szkebe Hitler is..)

Stay_TRUE 2009.06.09. 16:04:27

@Legelő Őse:
Te miről beszélsz???
Tényleg? Ki itt a rasszista? És miért baj, ha valaki revizionista? Illetve a te nézőpontodban ez a két dolog ekvivalens? Szerinted tényleg nem normális, ha valaki 2009-ben nem Bratislavába, hanem Pozsonyba utazik? (Mellesleg engem néhány éve ezért nem engedtek át Szlovákiába, mert nem tetszett a harárőr úrnak, hogy Pozsonyt mondtam a nyelvtörőjük helyett)...

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.06.09. 16:04:35

@mani07: Az angol "szélsőjobb" annyit akar, hogy ne árasszák el niggerek és pakisztánok Angliát és azon belül Londont.
Ebben szerinted mi a gáz?

mani07 2009.06.09. 16:07:04

@TaTa86.: Szerintem semmi.Es ha Max Mosley náci ruhában lengeti a karjat a prostik verése kozben az se gázosabb, mint a Jobbik a parlamentben. Legfeljebb bizarr, mert ok elvileg a másik oldalon álltak.

Stay_TRUE 2009.06.09. 16:08:53

@Nathan D'Xantine:
"Az Árpádok melyik politikai gondolata?"
A hazaszeretet, a Kárpát medence "hazának" tekintése, a harcrakészség... de valszeg ezek neked nem mondanak semmit.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2009.06.09. 16:08:56

@Stay_TRUE: a turult azért bontották volna, mert építési engedély nélkül került oda. a magyarságomat lehet tisztelni úgy is hogy másokat ezzel nem bántok.
Nagymagyarországot vizionálni pedig nem realitás, hanem helyben járás - tanulni kell a történelmünkből, és előre lépni, hogy a legtöbbet hozzuk ki a jelenlegi realitásból pl.: kultúrális autonómia stb...és nem cvsak dumálni kell, hanem valóban tenni is valamit ezért!

Eritreai 2009.06.09. 16:09:05

Ideológiailag egyébként a Jobbik némely izraeli párthoz pl. sokkal közelebb áll. Ha nem lenne pár elvakult antiszemét horda a tagjai közt, egy jó kommunikációval sokat tanulhatnának egymástól. Ott a palesztinok a cigók, de a beilleszkedni tudó arabok pl. alkalmazkodtak a helyi viszonyokhoz és izraeli pártokkal politizálnak, de emellett dolgoznak és élik a helyi állampolgárok életét. A balhézosokat viszont körülkerítették fallal, aztán öldököljék egymást...
Azon mulatok, amikor a kuruc infón irogat valami juszuf akbár állandóan baromságokat. Kiváncsi vagyok hány bőrfejű haverja van a tagnak, vagy mit szólnának hozzá a magyar sziget rendezvényen:)
Vona egyébként inteligensnek látszik, Morvai az teljesen elmeroggyant, de ő is értelmiséginek tűnik.
Cigánybűnözést, a magyar bűnözéssel együtt kell megállítani.
Jobbiknak pedig a radikális luzer primitív futball huligánfejű hordákkal még lesz szerintem baja később...

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2009.06.09. 16:10:22

@Stay_TRUE: na jó komolyan ne játsszuk már el hogy az árpádsávos zászlónak nincsen áthallásos üzenete...ennél azért legyél korrektebb...

Stay_TRUE 2009.06.09. 16:12:11

@mani07:
Nembaj, rettegjetek csak a Jobbiktól, bár csak az fél, akinek rossz a lelkiismerete. Amúgy a magyar szélsőjobb annyiban különbözik mondjuk az angoltól, hogy azért az ő bevándorlási politikájukban annyi hibádzik, hogy évszázadokon át leigázva tartottak nemzeteket és kihasználták őket, akik most szépen visszavágnak.. Na nálunk kicsit más a helyzet.

mani07 2009.06.09. 16:12:38

Nem lesz itt semmi baj. A kulpolitikat kell rendbetenni, hogy ne már megint minden messzirol gyutt sajto minket ocsaroljon. Erdekes, hogy amikor a szlovákok nyiltan uszítanak arrol melyen hallgat a BBC, meg a tobbi sajtoorganum. Tan meg kicsit kemenyebben is lehetne.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2009.06.09. 16:12:59

@Stay_TRUE:
Hogyne. De nem lett betiltva. Ama turulos bontás pedig okkal volt. Úgyhogy ne csúsztass!
A turulnak nincs keresnivalója II.vh-s polgári áldozatok emlékhelyén.

Amiket felsoroltál remek dolgok, de nem találkoztam velük egyetlen Jobbik plakáton sem. Mással annál inkább.

Egyébként melyik gyökérhez kívánsz visszatérni?
Árpád országához?
Taksony és Géza autonómiákra oszlott országához?
István és utódai polgárháborús királyságához?
Vagy egy idealizált és soha nem létezett országhoz?
Ahol Mária tenyeréből eszik a turulmadár?

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.06.09. 16:14:17

@Legelő Őse: Ha anyukád képével elkezdek demonstrálni és szidni a zsidókat stb, akkor megtagadod anyukádat?
Mert ezeket a nemzeti jelképeket úgy látszik megtagadod...
Nekem egy kicsit ez többet jelent, minthogy néhány jóképességű kukaborogató miatt a szemétbe vágjam.


@Nathan D'Xantine: Ha a horvátoknál is a magadfajta adta volna a többséget, még mindig lenne Jugoszlávia...

"Vagy a válaszadás képessége belőled is hiányzik?"
Ahogy Stay_TRUE írta: Az árpádsáv mai üzenete: visszatérni a gyökerekhez, a szuverén, erős magyar állam visszaállítása, az ősi hagyományok és elődeink tisztelete. Nekem és azoknak, akik már sokszáz éve itt élnek velünk.
Mást nem akarok hozzátenni, ezért nem is válaszoltam.

Eritreai 2009.06.09. 16:15:16

@Stay_TRUE:
Jah, hazaszeretet. Szálasiék aztán tényleg szerették a hazát. Nekik azért némi közük volt ahhoz, hogy a határok most ott vannak ahol és hogy Magyarország ezerszer trébb tárgyalási pozícióban volt a háború végén.
Szélsőségek eddig csak kárt okoztak Magyarországnak (lásd Kun Béláék, vagy Szálasiék). Populista lózungokkal nem lehet megoldást találni a problémákra. Működő, átlátható gazdaságot kell teremteni, közbiztonságot, jogállamiságot, tisztességes megélhetést mindenki számára. Ehhez a Jobbik akár még partner is lehet, ha akar és hívei túl tudnak látni a gyűlölködésen. Aminek elfajulásához egyébként nagyban hozzájárult a jelenlegi politikai elit, az biztos...

mani07 2009.06.09. 16:15:54

@Stay_TRUE: te valamit nagyon felreertettel. Ki a fene fel a Jobbiktol? En ugyan nem. Nincs rá okom. Azon ritka magyarok kozul valo vagyok, hogy még a csaladfam is megvan 1200-ig, a kutyaborig. Az egy híres múzeumban látható.

Stay_TRUE 2009.06.09. 16:16:01

@Legelő Őse:
STOP: a revizió valóban egyhelyben járás, ha valaki katonai erővel gondolja. Ésszel és ügyes gazdasági stratégiával lehetett volna az elcsatolt területeket legalább autonómmá tenni, de sajnos az elmúlt 20 évben mindenki csak a zsebét tömte, és 20 millió román munkavállalóval riogatott..

Az árpádsávos zászlónak számomra nincs áthallásos üzenete. Ez igazi média szarkavarás, nem vagyok hajlandó tovább ezzel a kérdéssel foglalkozni, mert van aki a szívéből érzi, vagy aki meg a wikipédiáról nézi..

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2009.06.09. 16:18:03

@Stay_TRUE:
Az Árpádok hazaszeretete felér Kádáréval.
Fel tudod sorolni az Árpád-ház hány tagja hozott idegen haderőt e földre, hogy hatalmat nyerjen?
István, Péter, András, Béla, Géza, László, Salamon. Soroljam még?
Ne légy már esztelen! Az Árpádoknak ez nem haza volt!
Hanem birtokuk. Hatalmi színtér. Ország amin uralkodni lehet.

Harckészség?
TE harckész vagy?
És hol akarsz harcolni? És miért nem indulsz már végre? Vár a kies Szerbia! És Arkan! Gyerünk!
Hangember...

Stay_TRUE 2009.06.09. 16:19:32

@Eritreai:
Baszki. Szálasiék kisajátíották a jelképet. Nem ez az első jelkép, amelyet egy szélsőséges ideológia kisajátít, holott az eredeti jelentése egészen más, lásd ötágú csillag, horog kereszt, stb...
A szésőségesek valóban csak bajt okoztak, de könyörgöm, hogy tegyünk egyenlőséget szálasi és a jobbik között, mert elsírom magam!

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2009.06.09. 16:21:31

@TaTa86.: Stay válaszát akkor még láttam.
Reag fentebb.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2009.06.09. 16:21:43

@TaTa86.: senki sem mondta hogy vágd szemétbe...de egyrészt a te anyukád képével csinálj zászlót....másrészt én nem mondtam hogy az árpádsávos zászlót meg kell tagadni és hogy be kell tiltani, én csak válaszoltam fentebb egy kérdésre, hogy igenis van áthallása, és ne nézzük egymást teljesen lököttnek, a zászlót lengetők jelentős részének igenis többet jelent. nem mellékesen érhető hogy sok embert ez rossz érzéssel tölt el, nem azért mert magyar zászló, hanem mert felmenőit elhurcolták stb...mit nem lehet ezen érteni?

Eritreai 2009.06.09. 16:23:04

@Stay_TRUE: Első résszel egyetértek!! Így a helyes és így igaz!
Árpádsávot van akik azért használják, hogy egyesek áthalljanak üzenetet. Ez ilyen egyszerű.

Stay_TRUE 2009.06.09. 16:23:13

@Nathan D'Xantine:
harcrakész, kis francia buzikám! :)
Biztos kurva sokat tudsz te a magyar történelemről, hogyha azt gondolod, hogy ez egy hadszintér volt.
Árpád vére jelképes, gyakorlatilag ő volt az utolsó uralkodó, aki a korábbiakban már felsorolt politikával gondolkozott. De nincs kedvem történelemórát tartani, főleg nem olyanoknak, akiknek a Wikipédia a történelemkönyvük. Unalmas a téma, haladjunk tovább..thx.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2009.06.09. 16:23:33

@mani07: Hm.
Ismered a híres mondást: "Az a zsidó, akire mi azt mondjuk..."
Hülyeség ellen nem véd a kutyabőr. :)

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.06.09. 16:25:45

@mani07: Ugyanezt gondolom a szadeszról. Peace dude!

@Legelő Őse: "a turult azért bontották volna, mert építési engedély nélkül került oda"
Érdekes módon az ugyancsak engedély nélkül épült (, egyébként ugyancsak normális embert nem zavaró) holokausztemlékművet nem akarták lebontani... Sem a fejesek bárjait, teljesen szabálytalanul épülő lakóparkokat stb stb.
Kettős mérce?

"Nagymagyarországot vizionálni pedig nem realitás, hanem helyben járás - tanulni kell a történelmünkből, és előre lépni, hogy a legtöbbet hozzuk ki a jelenlegi realitásból"

"Nagy"-Magyarország nekem a hazám. Akkor is ha 2/3a megszállás alatt van...
Tanulni a történelemből? Az a gáz, hogy a tanulságot nem mindenki ugyanúgy látja mint te. Nem feltételül mert mindenki hülye...

"na jó komolyan ne játsszuk már el hogy az árpádsávos zászlónak nincsen áthallásos üzenete...ennél azért legyél korrektebb."
Ennyi. Komolyan, egyáltalán miért vitatkozol velünk? Náczik vagyunk és kész. Csak tagadjuk. Fütyülünk és hazudunk bazdmeg!
Ha olyat mondunk ami megfelel a világképednek akkor "Áhháá, kibújt a szög a zsákból, mindig is tudtam!", ha olyat ami nem: Persze hazudjál még...

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.06.09. 16:28:03

@Nathan D'Xantine: Hmm. Ismered a mondást: "Az a náci, akire mi mondjuk."
Másik mondás: Mi a különbség az antiszemita között 45 előtt és után?
45 előtt az volt antiszemita aki utálta a zsidókat, 45 után akit a zsidók utáltak.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2009.06.09. 16:30:40

@Stay_TRUE: Kezdesz belelendülni. Viszont nem ártana, ha megtanulnál olvasni. márcsak úgy magyarságtudatból. Érted? Anyanyelvünk ismerete, meg ilyesmi... :D
A hatalmi színtér nem hadszíntér. Bár kérdéses, hogy hogy szerinted hol vívták meg ezen uralkodók egymás elleni csatáikat ha nem Magyarországon...

Annak hogy saját buzijaid legyenek nincs akadálya, ha ilyen hajlandóságod van. Én nem állok közéjük. Lévén hetero vagyok. De ne keseredj el! Találsz magadnak mást. :)

Te valószínűleg nehezen tartanál bárkinek is történelemórát. Magyartudás nélkül nehéz.

Szóval? Mikor indulsz harcolni véreinkért a messzeségbe?

Te! A franciát honnan szedted?

Stay_TRUE 2009.06.09. 16:31:59

Kedves doktor ÚR!

Mondja meg tényleg, hogy miért vagyok szésőséges, amikor azt mondom, hogy sok zsidó és cigány barátom van, akiket szeretek, de nem szeretem, amikor a barátnőmet megkergetik a Népszinház utcában a kanromák és nem szeretem, ha azt az országot kilóért vásárolják fel izraeli és egyéb multicégek, amiért a nagyapám az életét adta.

Ez szélsőséges gondolkozás?
Én ezért fajgyűlölő vagyok?

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2009.06.09. 16:34:08

@TaTa86.: Jaja... :)

Bár ha belegondolsz hogy a zsidók ellen Sztálin is fellépett, illetve ha ideveszed a Szovjet blokk antiszemita hozzáállását...

Stay_TRUE 2009.06.09. 16:37:42

@Nathan D'Xantine:
Imádod heccelni a másikat, mi? :D
Azt hittem, hogy okos gyerek vagy, csak vak, de látom tévedtem. Ha harcolni kell, nem vagyok rest, sem gyenge, de az igazi harc, a fejekben dől el. Sajnálom, te kiestél. :)

Eritreai 2009.06.09. 16:38:29

@Stay_TRUE: Tudom hogy Szálasi nyilas pártja nem egyenlő a jobbikkal, de vannak sokan ott akik ezt nem így gondolják. Lásd van a Kuruc infós bagázs, meg a jobbik.hu-s bagázs. Előbbieknek Szálasi sokkal közelebb áll a szívükhöz mint gondolnád. Jól elhurcibálta a zsidókat a keretlegényeivel, mikor már full vesztésre álltak a nácik. Sok kis-zsidó szabó, hivatalnok, hentes, aztán jó sokat ártott az országnak az már beztos, főleg vidéken. Szét.aszatták Budapestet is, hogy a gonosz orosz előrenyomulást nehezítsék. Sok értelme volt...szovjetek kicsit jobban kedvelték ezek után a román szomszédokat valamiért, akik bár sumák módon, de hátbatámadták a vesztésre álló németeket....Itt a hősmagyarkodás zászlaja alatt bezzeg...
Nem azt akarom sugalni, hogy a Jobbik is ilyen, csak odacsapódott a csőcselék most hozzájuk, és nem a 400ezer szavazóval van bajom, hanem akik most ott hangadók lehetnek esetleg. Mégiscsak egy radikális jobboldali pártról van szó...

Eritreai 2009.06.09. 16:40:57

@TaTa86.: Ja, gondolom az addig agymosott tömegek hírtelen zsidószeretők lettek:)
tény hogy a komcsi propaganda gépezet sok zsidót beszipkázott, az annak a kornak volt a végterméke... de ettől még ne mossuk össze a zsidóságot szerintem meg a kommunizmust, aki eleve vallás és tőke ellenes volt...

Stay_TRUE 2009.06.09. 16:42:48

@Eritreai:
Radikális jobb nem egyenlő a nácival.
A radikális jobb egyenlő a nacionalistával.
Nacionalista nem egyenlő az antiszemitával.

A jobbik.hu-n milyen náci megnyilatkozást olvastál?

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2009.06.09. 16:47:39

@Stay_TRUE: Hecceli a fene...
:D

Értem. Tehát ha mondjuk a románok nekitámadnak majd a magyaroknak, te fejben fogod eldönteni a harcot...

Nem olvastál te túl sok szamurájregényt? :)

Eritreai 2009.06.09. 16:48:27

@Stay_TRUE: cigányok közt nagyon sok értelmiségi van, de nem tudnak ezzel a katasztrófával megbírkózni, és ők is gyűlölik a rablóromákat. A Jobbik max megvédeni tudja a nem cigányokat, de nem tudom, hogy tudná a jelenlegi helyzetet megoldani. Attól mert valaki nem bízik a cigányokba, szerintem még nem fajgyűlölő. Akkor sem, ha nem akarja a gyerekét olyan osztályba járatni, ahová antiszociális cigánygyerekek járnak.
Akkor sem, ha nem enged be valaki cigányhordákat pl. szórakozóhelyre.
Akkor az, ha válogatás nélkül szidja a romákat és egykapal alá veszi őket.
Izraeli cégek...igen. De nem hiszem el, hogy ha nem lennének korrupt politikusok és hivatalnokok, akkor ilyen szabadrablások megtörténhetnének. Izraeli cégek máshol is el tudnak boldogulni, ahol nincs mutyizásra lehetőség. És ilyenbe belecsúsznak osztrák, német (siemens, strabag) cégek is ugyanúgy. Személy szerint az izraeli cégeket jobban elítélem, mert nekik sokkal jobban és felelősségteljesen gondolniuk kellene a balhés ügyek antiszemita következményeire. Egy osztrák cég ha lebukik? Na bumm...De ha egy izraeli? Kuruc infó, főoldal...A pénz nagy úr sajna. Panamák mindig voltak és lesznek (nem tudom láttátok e a Rokonok című nemrég újraforgatott filmet, vagy olvastátok e az eredeti regényt...nem zsidók a főszereplői...)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2009.06.09. 16:49:00

@Stay_TRUE:
"Mondja meg tényleg, hogy miért vagyok szésőséges, amikor..."

Ettől nem vagy szélsőséges.
De ezt persze te is pontosan tudod...

Stay_TRUE 2009.06.09. 16:50:55

@Nathan D'Xantine:
őőő.. tehát ha a románok támadnak, és én megyek "megvédeni a hazát" akkor szánalmas vagyok, ha pedig "azt mondom, hogy a csapatokkal való fizikai harcok a 21. században már kissé idejétmúltnak tünnek, akkor meg leszamurájozol?

Szal, ha majd a románok rámadnak, akkor majd jól szólok a NATO-nak, aki majd biztos megvéd, hiszen szövetségesei vagyunk, ugye? :)

Stay_TRUE 2009.06.09. 16:51:39

@Nathan D'Xantine:
Akkor miért vagyok?
Tényleg, kurvára szeretném tudni, hogy miért vagyok én fajgyűlölő és szélsőséges!

Eritreai 2009.06.09. 16:56:12

@Stay_TRUE: én ilyet a kuruc infón olvasok, de azt írtam, hogy a kuruc infó nem egyenlő a jobbikkal, de a hívei most ott örvendeznek. A jobbik lett a radikális jobboldal gyűjtő pártja, ahol a szélsőjobb mocskok is nagy számban vannak jelen.
A nacionalizmusnak is van egy egészséges szintje (nekem Kossuth pl. az a szint), de van egy elmebeteg szintje, mint pl. amit Slota csinál szlovákban....
Zsidó összeesküvés elméleteket gyártani éjjel nappal, meg mindenért a cigányokat tenni felelőssé, az már tényleg gusztustalan (kuruc infó!), megoldani a problémát és beszélni róla (pl. cigánybűnözés), mint amit a jobbik akar, azzal nekem semmi bajom. Utálom azt, amikor egy párt valami gyökér propagandával akarja a szarságait elfedni (mint pl. most az szdsz, vagy 8 éve a fidesz).
És emellett ne feledjük el, hogy a magyarok gondolkodás módját is meg kell változtatni,pl. adózással, korrumpálódással, jogsértő dolgokkal kapcsolatban, mert ez is milliárdos károkat okoz az országnak.Pédamutatóan kell élni, és közben ezt elvárni másoktól is. Nem százalékolom le magam, nem megyek el betegszabira mert nincs kedvem dolgozni, vagy nem veszek számlát és szlovák rendszámú autót, stb. Ehhez kell megteremteni a kedvező gazdasági feltételeket és erre kell az embereket a propaganda eszközével nevelni valahogyan...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2009.06.09. 17:02:13

@Stay_TRUE: De miért tőlem???
Én nem hinném hogy bárhol is annak neveztelek...


A fentebbihez:
Miért lennél számalmas ha mész?
Akkor vagy szánalmas, ha hőzöngsz és itthon kuksolsz. Fegyvert tudsz venni, a többi már a te dolgod.

Megjegyzem katona voltam Nagykanizsán amikor kitört a Jugoszláv háború (Szlovén-Jugoszláv, Horvát-Jugoszláv.), A szakaszban én voltam az egyetlen aki azt mondta, hogy ha átjönnek, akkor harcolok. A többség elvi állásfoglalása az volt, hogy platóra és irány Ausztria (persze ez nyilván nem ment volna neki).

Tehát ne gondolom, hogy a fizikai harc ne működne. ÉN nem ezért nem óhajtok háborúzni a szomszédokkal.

NATO ügyben a véleményemet lásd fentebb...

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.06.09. 17:03:14

@Nathan D'Xantine: Szvsz a Szovjetek ugyanúgy nemzeti szocializmust csináltak mint Hitlerék, miután kiirtották a zsidókat az "élharcosok" közül. A különbség a német és az ázsiai népek karakteréből adódott, a rendszer maga ugyan az.

@Eritreai: "Ja, gondolom az addig agymosott tömegek hírtelen zsidószeretők lettek:)"
Pontosan. :) Volt egy agymosott antiszemita tömeg, amelyik most agymosott filoszemita tömeg.
A többibe ne menjünk bele. Nincs akkora ellentmondás (ha van is inkább a zsidók fejében) mint gondolod. Mellesleg nem a kommunizmus szippantotta be a zsidókat, hanem kb fordítva. Zsidók nélkül nincs kommunizmus, ami aztán be tudta szippantani a melósokat.
De ez tényleg hosszabb. A lényeg hogy mindenki náczi!

sourcerror 2009.06.09. 17:03:55

Az Indymedián volt kommentben:

minden az irányba halad, hogy:

1. Autópályarendszert fogunk kiépíteni (sőt, már kész is)
2. Iszonyatosan felfejlesztjük a hadi és nehézipart (ööö…)
3. Keményen képzett hadsereget állítunk elő, legfejlettebb haditechnikával
4. A jobbik a következő választásokon megszerzi a hatalmat
4.5 Morvai Krisztina felkéri a 4-es metró projektigazgatóságát egy mindenki által elérhető olcsó (később kultikussá váló) népautó megtervezésére.
5. Paktumot írnak alá moszkvával európa felosztásáról.
6. lerohanjuk szlovákiát, romániát, meg akit érünk, ausztriát anslusszilag
7. Elfoglaljuk lengyelországot, a baltikumot, Párizst, az ejfeltoronyra üvegszálas műanyag turult erősítünk.
8. A magyargárda megkezdi a zsidók és cigányok táborokba koncentrálását szerte az elfoglalt európában, majd elgázosítják őket (ennek a ténynek tagadásáért később 5 évet lehet kapni horvátországban)
9. A szalonnácik emberbőrből készült ruhákban fedik fel valódi önmagukat.
10. TGM és a PICSA zenekar rajongótábora földalatti alagutakban készülnek az öngyilkos merényletekre

méghogy mi fog változni…

Stay_TRUE 2009.06.09. 17:04:07

@Eritreai:
Abszolút egyetértek.
Én most a jobbik törekvéseiről beszélek, arról, hogy egy pártra próbálják rásütni a más oly régóta júl működő "náci" bélyeget. Azt ne firtassuk, hogy a szimpatizánsok milyenek, mert attól, hogy van néhány pedofil, vagy transzfesztita SZDSZ szavazó, attól még nem lehet egyértelműen azt mondani, hogy az SZDSZ pedofil párt.

Mellesleg szésőbalról senki sem beszél ebben az országban, pedig nagyon keményen jelen van, illetve volt ezidáig. Amúgy az az érzésem, hogy nálunk a bal sem bal és a jobb sem jobb.

A jobbik programjának jó része tipikusan baloldali értékeket képvisel, amig a baloldalinak mondott MSZP pedig globalista törekvéseket igyekszik kiszolgálni.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2009.06.09. 17:13:37

@Eritreai: A Slota-félékkel mindig tanácstalan vagyok. Hajlamos vagyok azt feltételezni, hogy valójában nem hülyék.
Felfedeztek egy piaci rést, amit a többi párt nem fedett le, és jól megélnek belőle.
A követőiket inkább tartom elmeroggyantaknak...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2009.06.09. 17:15:21

@TaTa86.: Szerintem pont a nemzeti volt a különbség, bár egy idő után kénytelenek voltak rájátszani az orosz nacionalizmusra is...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2009.06.09. 17:16:30

Na már kifolyik a szemem.
Csá népek!

Eritreai 2009.06.09. 17:25:48

@Stay_TRUE: Nagyjából igaz amiket leírsz és egyet is értek vele, de az SZDSZ és a Jobbik az két teljesen külön dolog. Az SZDSZ egy rendszerváltó liberális gyűjtőpárt volt, nagyjából középet fedte le jó sokáig, de aztán elerodálódott a sok saját pecsenyét sütögető és dilettáns baromnak köszönhetően, akik totál elárulták a rendszerváltás és a megélhetési politika jól jövedelmező de annál undorítóbb pályájára álltak rá.
A Jobbik egy elégedetlen (hozzá teszem jogosan) tömegekből kinőtt radikális párt, ahová odacsapódott a kicsit sem elhanyagolható és folyamatosan növekvő nyilas eszméket részben vagy egészben valló mondhatni csőcselék. Azért nézz meg egykét videót róluk megosztókon. Hát kemény...Pl. az utazási irodás balhé, azért az sem volt semmi...azért ilyet egy pedofil szdsz szavazó bázisról nem tudok elképzelni...nem tudom ez a pedofil dolog honnan jött egyébként, szerintem a pistikés gyökér geszti marketing kampányból...de azért az totál más. Mondjuk kultur romák vagy értelmiségi zsidók, ha mondjuk őket vesszük szdsz szavazóknak, nem hiszem hogy bárkit is fenyegetnének. Most vonatkoztassunk el az SZDSZ prominenseitől.
Én a Kuruc infós vonalat tartom betegnek és ide nem kellőnek. Azok nélkül a Jobbiknak is nagyobb esélye van eredmények felmutatásához.
Ha pl. egy Jobbikos szakértő azt mondja, hogy a cigányok akkor kapjanak ha tényleg megérdemlik és egyébként meg igenis takarodjanak el dolgozni, de mindehhez mondjuk megpróbál feltételeket is találni, az ok. De ha közben jön egy fradi bé közepes, vagy más hasonló értelmű szinten lévő agresszor állat és követeli hogy sterilizálják a cigány lakosokat, akkor mi lesz vége? Most ez sarkított példa, de egy idő után ezek a hangadók biztos hogy párton belül még radikálisabb eszközökhöz akarnak majd folyamodni...
Nem a levegőbe beszélek, csak a kuruc infót olvasgatva gondolom...

Eritreai 2009.06.09. 17:34:23

@TaTa86.: Ne hülyésked már, szerinted hány zsidót tettek tönkre a komcsik? A nagytőkések elvesztették a gyáraikat, bankjaikat, földjeiket. Zsidókat mindenhol platformon találsz, mivel ugyanolyan állampolgárok, mint mások (sz@rok bele ha ezt valaki megkérdőjelezi, akár jobbról, akár balról). Az egyik komcsi, a másik konzervatív (jó nem keresztény:), ezért rájuk huzni mindent...hagyjuk már.
Kurucinfó restaurált egy sztorit a vérfaló zsidó komcsi Kohn Béla, meg Róth meg mittomén kiről, de ez semmit nem jelent. Ha utánanézel, a szélsőbal, ami szerintem is nagyon veszélyes, beszippantotta az akkori társadalom veszteseit, ugyanúgy, mint más szélsőség. A zsidók oroszban pl. nem az elit tagjait alkották gondolom, ezért nem volt nehéz behülyíteni néhányukat. De egy vallásos, vagy legalábbis konzervatív elveket valló zsidó család mitől lenne kommunista?
Hagyjuk a nevetséges összeesküvés elméleteket, ahol a zsidóság egy nagy massza, included bankárok, komenisták és más randa népség és szegény nemzsidók kiszipolyozását és tönkretevését tekintik elsődleges céljuknak...

sertésmájkrém 2009.06.09. 22:47:35

Kösz, hogy bár csak a véleményemet írtam volna, azt kimoderáltad. Semmi de semmi olyan nem volt benne, amiért ezt kellett volna tenned.

Stay_TRUE 2009.06.10. 10:04:39

@Eritreai:
Azért nincs értelme vitatkozni az SZDSZről meg a Jobbikról, mert azt hiszem hogy sok dologban teljesen másként látjuk a Világot! Én azt gondolom, hogy a fő különbség a kettejük támogatói között, hogy az egyik a saját hazája védelmében, a másik pedig minden itthon élő kisebbség védelmében tör lándzsát. Szép és szükséges dolog is a kisebbség védelme, de itt arról van szó, hogy ne kapjon többet valaki azért mert kisebbségi. Kapjon ugyanannyit, és fizessen ugyanannyit, mint az őslakos és akkor nem lesz balhé. Ez bármilyen országra, bármilyen juttatásra, vagy büntetési tételre is érvényes. Ennyi.

Stay_TRUE 2009.06.10. 10:05:11

Szomorú esemény történt Nagybörzsönyben a tegnapi nap folyamán. Králik Attilát, magyar honfitársunkat, volt erdészt, a saját házában, brutális kegyetlenséggel meggyilkolták, majd elvettek tőle 20,000 forintot és a mobil telefonját.

Egyszerűen kivégezték, esélye sem volt a túlélésre. Szétverték a fejét, fülig vágták el a torkát majd a fotelba ültették és letakarták. Döbbenetes.

A 22 éves lánya talált rá a tegnap délután aki sokkos rohamot kapott. A rendőrség nagy erőkkel vonult a helyszínre, és az éjszaka folyamán elfogták Farkas Richárdot nagybörzsönyi cigány lakost, aki a kihallatáson beismerte, hogy ő követte el.

Ilyenkor hol vannak az OCÖ képviselői és hol van Mohácsi Viktória? Vajon ennek a szerencsétlen magyar embernek ott lesznek a temetésén a politikai pártok "prominensei" Vagy számukra egy magyar ember élete nem számít? Természetesen mindezek költői kérdések, a válaszokat mindenki sejtheti...

barikád.hu

Eritreai 2009.06.10. 11:30:40

@Stay_TRUE: de azért mert ilyen olyan az SzDsz, még automatice nem kell utálni azokat akiket képviselni próbál. főleg hogy kurvára nem képvisel senki, csak a saját sleppjét.

HuNReal 2009.06.10. 11:31:38

@Stay_TRUE: 1000 év alatt sem tudtak beilleszkedni és ez napról-napra így fog folytatódni, amíg valakik ezt meg nem állítják. Nem haláltábor és nem náci lépések kedves balos kommentelők.. Néhány balos, szadeszos pedig nagyon kérem, hogy azt a rengeteg cigány értelmiségit és NEM életművészt összekeverve, kérem mutasson 30 azaz harminc cigány értelmiségit. A 8 általános és a büntetett előélettől lehetőleg többet, jó?! Bár ahogy a balos kommentelőktől elvárjuk, kifogás.txt -t fogunk kapni..

Eritreai 2009.06.10. 11:32:09

@Stay_TRUE: az én egyik osztálytársam adott munkát egy 14 éves cigánygyereknek, majd az az egyik éjjel bemászott hozzá rablás céljából, de mivel a néni felébredt, a gyerek habozás nélkül agyonverte.
Jó tett helyébe jót várj...

Eritreai 2009.06.10. 11:34:55

@HuNReal: ez azért van, mert kurva gáz vezetőik vannak és a liberálisnak mondott párt egy nagy csőd. A szocialista is. Átlagemberek isszuk meg ennek a levét. Cigóknak kell egy drasztikus nevelési program (nem náci meg fasisztoid, de határozott), és a magyaroknak is javítani kell az életszínvonalukon és ezek után a hozzáállásuk magától meg fog változni. Ez idő sajna és sok energia....

Stay_TRUE 2009.06.11. 16:37:29

@Eritreai:
De valamikor el kell kezdeni, és eljött az idő, ha nem akarunk polgárháborút!! Egyébként a kedves média meg csak szítja a tüzet a magyarok és a cigók közt, hiszen az oszd meg és uralkodj elve már több száz éve szakadatlanul működik, arról nem beszélve, hogy addig is van miről írniuk.. Romáknak és magyaroknak összefogva kéne elsőként pofán baszni a hírhajhász Havas gyorstalpaló médiaiskolájából szarként ömlő kis taknyokat! HELL YEAH! :)
süti beállítások módosítása